ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / بهترین داروی گیاهی خاکشیر درمان یبوست

بهترین داروی گیاهی خاکشیر درمان یبوست

خاکشیر یک داروی گیاهی است که برای درمان امراض مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. آیا گیاه خاکشیر را که برای درمان یبوست مورد استفاده قرار میدهند خواص دیگری نیز دارد؟
شکل ظاهری گیاه خاکشیر آشنایی دارید؟ شیری یک دانه بسیار ریز است که رنگ آن قهوه ای روشن است. اگر دانه خاکشیر به رنگ قهوه ای تیره باشد طعم تلخی میزند.
از این رو تولید انواع مختلف خاکشیر که یک گیاه وحشی و خودرو است و دارای ساقه های سفت و محکم است و در دشت ها می رویند امروزه رونق یافته است این گیاه بذرهای خود را در داخل یک غلاف سبز رنگ نگهداری می‌کند.
این قلب سبز رنگ بعد از رسیدن کامل بذرها رفته رفته خشک می شود و بلافاصله فرو می ریزد و بعضی ها بر روی خاک ریخته و تکثیر می آورد به این صورت است که گیاه خاکشیر امکان تکثیر دارد اما در روش کشاورزی این بذرها را جمع‌آوری و به فروش می‌رسانند. از خواص بیشمار خاکشیر می‌توان به دو خاصیت بسیار مهم آن یکی رفع یبوست و رفع عطش اشاره کرد.
گیاه خاکشیر به این صورت عمل می کند که به دلیلی جذاب بالای آب و هوا دود املاح معدنی و یک ماده لزج در داخل خود می تواند موجب می گردد تا با چسبیدن به جداره روده موجب گردد تا جذاب به صورت تدریجی انجام شود و همچنین از بروز یبوست و به درمان آن نیز کمک کنند و رفع عطش و تشنگی را در تابستان به دنبال دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }