ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر اعلا / تقلب بزرگ خرید و فروش خاکشیر اعلا

تقلب بزرگ خرید و فروش خاکشیر اعلا

چگونه خاکشیر اعلا را بشناسیم؟ تقلب بزرگ در خرید و فروش خاکشیر اعلا را می دانید؟ چگونه می توان خاکشیر اصل همدان را از محصول تقلبی تشخیص داد؟

در ادامه این خبر می خواهیم به تشریح این موضوع که چگونه برخی افراد سود جو خاکشیر ضعیف و کرم زده واداتی و کهنه را بجای خاکشیر اعلا می فروشند.

عمده فروشی خاکشیر اعلا

فروشی خاکشیر توسط عطاری ها، بنکداران گیاهان دارویی و همچنین شرکت های پخش مواد غذایی در کشور انجام می شود. اما برای خرید عمده هر گیاه دارویی بهترین کار خرید گیاه از محل رویش و برداشت آن است. تنها در این صورت است که می توانید گیاه دارویی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خرید کنید.

عمده فروشی خاکشیر اعلا

خاکشیر اعلا ایران در کدام استان رشد می کند.

خاکشیر گیاهی است یک ساله یا دو ساله که در اکثر استانهای کشور بصورت خودرو در مزارع و باغات یا کنار جادها و کوه پایه ها رشد می کند و یا حتی داخل مزارع و بین محصولات گندم جو دیده می شود. اما کیفیت محصول برداشت شده در استانهای مختلف یکسان نیست. خاکشیر برخی استانها کدر رنگ و بی کیفیت است. اما بهترین نوع خاکشیر ایران خاکشیر همدان است.

خاکشیر اعلا ایران در کدام استان رشد می کند.

تقلب بزرگ خرید و فروش خاکشیر اعلا

برای خرید و فروش خاکشیر بصورت عمده بهتر است ابتدا نحوه تشخیص خاکشیر درجه یک را خوب بشناسیم ریرا برخی افراد سود جو با روش های مختلف سعی دارند که خاکشیر درجه 3 و بی کیفیت را بنام خاکشیر اعلا همدان بفروش برسانند.

مشاهده شده که برخی افراد خاکشیر کرم زده و کدر رنگ که اکثرا وارداتی (پاکستانی) است را با زدن زدچوبه و موادی از این قبل بجای خاکشیر زرین و اعلای همدان بفروش می رسانند.
برای تشخیص این نوع خاکشیر ها و کشف این تقلب می توانید خاکشیر را بو کنید و یا مقداری از آن را در یک لیوان آب بریزید، اگر رنگ آب تغییر کند نشانه وجود مواد افرودنی و رنگ در خاکشیر است

تقلب بزرگ خرید و فروش خاکشیر اعلا

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

محل فروش خاکشیر

قیمت خاکشیر امروز با کیفیت اعلا در بازار خرید و فروش

قیمت خاکشیر امروز در بازار های خرید و فروش چند است؟ ارزان ترین قیمت خاکشیر …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }