ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر کوهی / تولید و فروش عمده خاکشیر کوهی ایرانی

تولید و فروش عمده خاکشیر کوهی ایرانی

مناسب ترین منطقه برای خرید و فروش خاکشیر کوهی ایران در کدام استان کشت می شود؟ فروش خاکشیر کوهی  درجه یک که بصورت سورت کامل و صد در صد در بازار وجود دارد محصول کدام استان کشور است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که خاکشیر گیاهی عمدتا خودرو است و فقط در برخی شهرها ماننده سبزوار و نیشابور کشت می شود. خاکشیر خودرو نسبت به خاکشیر کشت شده کیفیت بسیار بهتری دارد. زیرا هیچگونه سموم شکاورزی و کود شیمیایی در آن استفاده نشده است. در این بین خاکشیر همدان که از نظر کیفیت بسیار مرغوب است مورد استقبال بسیاری از فعالان بازار گیاهان دارویی قرار گرفته است

خاکشیر کوهی


غالب فروش خاکشیر در ایران به صورت فروش خاکشیر کوهی و صحرایی ارگانیک می باشد.

در استان همدان فروش خاکشیر کوهی در مراکز مختلفی انجام میشود.ما هم تمام تلاشمان این است که بهترین خدمات را در خرید و فروش خاکشیر کوهی داشته باشیم.

از خاصیت های خاکشیر بیشتر بدانید:

درمان فشار خون روی پای شما:

یکی دیگر از خواص معجزه‌آسای دانه‌های خاکشیر، کنترل و تسکین فشارخون است. اگر به فشارخون مبتلا هستید و در حال حاضر داروهای کنترل‌کننده فشارخون مصرف می‌کنید، می‌توانید از این شیوه برای اثربخشی بیشتر استفاده کنید. برای این منظور کافی است یک لیوان خاکشیر را به‌خوبی بکوبید و آن را به‌صورت پودری نرم درآورید، سپس در ظرفی ریخته و به مرور به آن آب اضافه کنید تا خمیری یک دست به دست آید. می‌توانید در هفته یک‌بار این مرهم را روی پاهایتان بمالید و شب تا صبح با آن بخوابید. این مرهم به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید فشارخون خود را کنترل کنید.

فشار خون و خاکشیر

شربت خوشمز ضد بدبویی

اگر شما هم در گروه افرادی هستید که به‌دلیل افزایش خلط بلغم در بدن به بدبویی دهان مبتلا شده‌اید و نمی‌توانید به‌سادگی از شر این موضوع خلاص شوید، برای شما پیشنهاد جالبی داریم؛ از شربت ترنجبین و خاکشیر برای برطرف کردن بدبویی دهانتان استفاده کنید. تنها کافی است هر روز عصر یک لیوان از شربت ترنجبین و خاکشیر را بنوشید. ترنجبین را به مدت ۵ تا ۶ ساعت درون آب خیس کنید و پس از صاف کردن آن را با یک تا ۲ قاشق خاکشیر مخلوط کنید. نوشیدن این شربت به شما کمک می‌کند تا با دفع اخلاط ناسالم و بلغم اضافه به مرور احساس بهتری پیدا کنید و با اصلاح مزاج از شر بدبویی دهانتان راحت شوید.

خاکشیررفع بوی بد
قیمت خاکشیر برای رفع بوی بددهان

اگر پوستی باز و موی بدون شوره می‌خواهید …

برای از بین بردن لک‌های پوست به ویژه صورت یکی از بهترین روش‌ها، نوشیدن خاکشیر و ترنجبین است. افرادی که از این ترکیب به‌صورت روزانه و مستمر به مدت ۳ هفته استفاده کنند بعد از مدتی با روشنی پوست و از بین رفتن کک‌های صورت و پوست‌شان روبه‌رو می‌شوند. برای تهیه این ترکیب لازم است ترنجبین را ۵ ساعت در آب خیس کنید و  پس از این مدت آن را صاف کرده و به آن ۲ قاشق خاکشیر پاک کرده اضافه کنید و میل کنید. با نوشیدن این شربت گیاهی به مرور شاهد روشنی پوست و از بین رفتن لک‌ها خواهید بود؛ ضمن اینکه نوشیدن خاکشیر ۲ تا ۳ لیوان در روز به افرادی که به شوره‌ و خارش سر مبتلا هستند توصیه شده است. نوشیدن خاکشیر به این افراد کمک می‌کند تا با اصلاح مزاج برای همیشه با شوره و خارش پوست سرشان خداحافظی کنند.

خریدخاکشیربرای برطرف کردن لک

برای حل یک مشکل

یکی  دیگر از خواص معجزه‌آسای خاکشیر درمان یبوست‌های ناشی از غلبه سودا در بدن و یبوست‌‌های ناشی از اضطراب و تنش‌های عصبی است. یکی از مهمترین علائم این نوع یبوست تکه‌تکه خارج شدن مدفوع از بدن است. حتی گاهی مقداری از مدفوع در روده‌ باقی می‌ماند و بدن قادر نیست روده‌ها را به‌درستی تخلیه کند و این مسئله به مرور زمان موجب بروز مشکلاتی برای سلامت فرد می‌شود، چرا که باقی ماندن مدفوع در روده‌ها موجب جذب مواد سمی و ناسالم از طریق جداره روده می‌شود. برای درمان این نوع یبوست و همین‌طور درمان یبوست و کم‌آبی ناشی از کهولت سن نسخه‌ای گیاهی و بسیار ساده وجود دارد. به گفته درمانگران مصرف  یک قاشق غذاخوری خاکشیر کوبیده شده به همراه قندآب می‌تواند تاثیر زیادی در بهبود سوءمزاج و درمان یبوست داشته باشد.

خاکشیر و یبوست

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خاکشیر کوهی خوب

از کجا خاکشیر کوهی خوب بخرم؟

محل عرضه و پخش خاکشیر کوهی خوب و اعلا و مرغوب را چگونه پیدا کنم؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }