ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید انواع خاکشیر برای پوست

خرید انواع خاکشیر برای پوست

آیا واقعا خرید انواع خاکشیر برای پوست می تواند تاثیر بسزا و چشم گیری  داشته باشد؟ آیا می دانید برای خرید خاکشیر برای پوست به چه مکان هایی مراجعه کرد؟

آیا واقعا خرید انواع خاکشیر برای پوست می تواند تاثیر بسزا و چشم گیری  داشته باشد؟

خاکشیر ماده ای است که تاثیر آن بر پوست از دیرباز ثابت شده است. در بازار خاکشیرهایی با کیفیت های مختلفی عرضه می شود که می توانند از نظر تاثیر با یکدیگر متفاوت باشند. خرید انواع خاکشیر برای پوست را می توانید از طریق عطاری ها و با مشورت یک فرد باتجربه در این مورد تجربه کنید. خاکشیر از نظر طب قدیم ایران گرم و تر می باشد که برای خانم ها به عنوان یک داروی گیاهی طبیعی بسیار مفید و موثر است. از خواص خاکشیر می توان به التیام دهنده زخم و جراحات دانست. جوشانده خاکشیر برای رفع اسهال‌های ساده و رفع ترشحات زنانگی مفید است. خاکشیر ادرار آور است. خاکشیر تب‌بُر است. برای دفع کرم مفید است.

آیا واقعا خرید انواع خاکشیر برای پوست می تواند تاثیر بسزا و چشم گیری  داشته باشد؟

آیا می دانید برای خرید خاکشیر برای پوست به چه مکان هایی مراجعه کرد؟

از خواص خاکشیر برای از بین بردن لک‌های پوست به‌ویژه صورت یکی از بهترین روش‌ها، نوشیدن خاکشیر و ترنجبین نیز استفاده می گردد. افرادی که از این ترکیب به‌ صورت روزانه و مستمر به مدت ۳ هفته استفاده کنند بعد از مدتی با روشنی پوست و از بین رفتن کک‌های صورت و پوست‌شان روبه‌رو خواهند شد. برای تهیه این ترکیب لازم است ترنجبین را  در آب خیس کرد و  پس از این مدت آن را صاف کرده و به آن ۲ قاشق خاکشیر پاک کرده اضافه کرد و استفاده کرد. با نوشیدن این شربت گیاهی به مرور شاهد روشنی پوست و از بین رفتن لک‌ها خواهید بود. نوشیدن خاکشیر ۲ تا ۳ لیوان در روز به افرادی که به شوره‌ و خارش سر مبتلا هستند.

آیا می دانید برای خرید خاکشیر برای پوست به چه مکان هایی مراجعه کرد؟

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }