ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید خاکشیر برای درست کردن سبزه

خرید خاکشیر برای درست کردن سبزه

با نزدیک شدن عیدنوروز خانم های هنرمند وباسلیقه در تکاپوی تهیه هفت سین می باشند، وجود سبزه یکی از ضروریات سفره هفت سین است که پیشنهاد ما تهیه سبزه عید با خاکشیر می باشد. درست کردن سبزه با خاکشیر علاوه بر زیبایی که دارد خیلی سریع و در مدت زمان کوتاهی سبز می شود. و در نتیجه برای کسانی که در روزهای آخر اقدام به تهیه سبزه می نمایند می تواند بهترین انتخاب باشد.از وسایل های مختلفی به عنوان ماکت برای سبزه با خاکشیر می توان استفاده کرد.
سبزه با خاکشیر روی کوزه سفالی : در این روش ابتدا بذر خاکشیر را به مدت یک شب خیس نمایید.کوزه سفالی مناسبی تهیه نموده و روی آن را با پارچه تنظیف یا جوراب زنانه نازک بپوشانید.جوراب را خیس نموده و بذرهای خاکشیر را که خوب لعاب داده اندبا دست خیس روی کوزه سفالی بکشید.توجه داشته باشید که تمام سطح کوزه به صورت یکدست باخاکشیر پوشانده شود.سپس کوزه راپراز آب نمایید و تا زمان سبزشدن خاکشیرها باید مرتب بااسپری آب داده شود.
سبزه با خاکشیر روی کلاه : ابتدا خاکشیر را در آب خیسانده تا لعاب دهد،روی کلاه را با لایه نازکی از پنبه بپوشانید سپس پارچه تنظیف را روی پنبه ها قرار دهید و پس از خیس نمودن آن، بذرهای خاکشیر را به صورت یکدست روی پارچه بکشید.برای نتیجه گیری بهتر ،نایلونی را که چند حفره روی آن ایجاد نموده اید روی کار بکشید دقت نمایید که نایلون با خاکشیر برخورد نکند.این سبزه را نیز با اسپری وآبپاش آبیاری نمایید، بعداز گذشت دویا سه روز که بذرهای خاکشیرسبز شدند نایلون را برداشته و هر روز سبزه خود را آبیاری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }