ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید عمده دارو گیاهی خاکشیر

خرید عمده دارو گیاهی خاکشیر

داروگیاهی خاکشیر از دیرباز مورد استفاده مردم بوده است. آیا امکان خرید عمده این محصول وجود دارد؟ آیا با نحوه صادرات انواع دارو گیاهی آشنا هستید؟
آیا با گیاه خاکشیر آشنایی دارید از معروف ترین و محبوب ترین گیاهان دارویی است که برای کاهش عطش و رفع تشنگی در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد این گیاه دارویی که در واقع یک گیاه وحشی و بیابانی می‌باشد، در مناطق مختلف و در دشت ها رشد می‌کند.
خاکشیر به دلیل ساختاری که دارد و نگهداری دانه های آن در یک غلاف گیاهی به جهت کاشت عمده ممکن است کشاورزی دچار مشکلاتی نماید زیرا برداشت آن کار بسیار سختی است.
گیاه خاکشیر دانه ها و برندهای تکثیر کننده خود را عضو جنسی گیاه می باشند را در داخل غلاف های نگهداری می نماید که بعد از رسیدن کامل این غلاف خشک شده و بعد از آن خارج می شود و همراه با جابجا شده و امکان رشد مجدد و تکثیر گیاه را در شرایط مساعد فراهم می آورد.

خرید عمده خاکشیر

چگونگی مصرف خاکشیر

خاکشیر را برای مصارف مختلفی استفاده می کنند از جمله دارویی و خوراکی مصرف خوراکی آن نیز به لحاظ فوایدی که دارد می‌تواند یک نوع درمان نیز محسوب گردد.در واقع از طریق خاکشیر به صورت کاهش عطش بدن و درمان گرمای بیش از حد بدن است و از آن برای تهیه انواع شربت ها به همراه گل بنفشه یا آبلیمو یا گلاب استفاده می کنند.
از دیگر مصارف دارویی خاکشیر به کوبیده و آسیاب شده یک گیاه خاکشیر به همراه آب است که برای درمان برخی از امراض بسیار مفید است.

داروگیاهی خاکشیر

نحوه عملکرد خاکشیر در بدن به چه صورت است

خاکشیر در بدن همانند یک کیسه ی آب می کند که به دیواره و جداری روده می چسبد و با سرعت بسیار پایینی این آب را در بدن آزاد می‌کند این وجود املاح املاح معدنی بسیار مفید برای بدن یکی از راه‌های جذب املاح و مواد مفید است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }