ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر همدان / فروشگاه اینترنتی خاکشیر اعلای همدان

فروشگاه اینترنتی خاکشیر اعلای همدان

فروشگاه اینترنتی خاکشیر اعلای همدان و نحوه خرید از این نوع فروشگاه ها را می شناسید؟

با پیشرفت تجارت الکترونیک و خرید و فروش های اینترنتی امروز بیشتر معاملات بصورت اینترنتی و یا تلفنی انجام می شود. این نوع تجارت در مقایسه با خرید و فروش حضوری مزایای زیادی دارد. البته باید توجه داشت که معایبی هم دارد که نباید از آن غافل شد.

فروشگاه اینترنتی خاکشیر

مزایای تجارت الکترونیک نسبت به روش سنتی

1- اولین و مهمترین مزیت این روش سرعت جست و جو و صرفه جویی در وقت است. به طوری که اگه بخوایید کالای خود را بصورت حضوری در بازار جست و جو کنید با صرفت وقت و هزینه زیاد تنها قادر خواهید بود ازتعداد اندکی فروشگاه و فقط در یک شهر یا استان را دیدن کنید.

2-مزیت دوم تجارت الکترونیک امکان خرید بی واسطه و مستقیم از تولید کننده یا پخش کننده اصلی کشوری بوده و به این ترتیب با حذف واسطه ها می توانید خریدی ارزانتر و به صرفه تری داشته باشید.

3- در روش اینترنتی شما می توانید در زمان اندک از چندیدن فروشگاه عمده دیدن کرده و به راحتی کالاها را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کرده و ارزانترین و با کیفیت ترین کالا را برای خرید انتخاب کرد.

4- این روش تجارت مزایای دیگری هم دارد که بدلیل اختصار مطلب به همین چند مورد بسنده می کنیم.

معایب تجارت الکترنیک یا خرید و فروش اینترنتی

1- اولین و خطرناکترین عیب تجارت اینترنتی عدم دقت کافی هنگام خرید در انتجاب فروشنده معبتر و امکان کلاه برداری است

2- هرچند که در تجارت انترنتی امکان مقایسه با فروشگاه های بیشتری فراهم است ولی برخی کالاها جهت اطلاع و اطمینان از کیفیت آن نیازمند مشاهده از نزدیک و حتی لمس کالاست

3-سومین عیب تجارت الکترونیک عدم انطباق کالای تحویل شده با سفارش مشتری است. که می تواند ناشی از اشتباه در انتخاب مشتری یا اشتباه یا حتی عمد در ارسال کالا از طرف فروشنده و یا حوادث در مسیر باشد.

گیاهان دارویی از جمله خاکشیر و رازیانه نیز از کالاهایی است که امروز بصورت اینترنتی خرید و فروش می شود. لذا به مشتریان عزیر توصیه می شود در خرید و فروش اینترنتی خاکشیر به نکات زیر دقت فرمایند.

فروشگاه اینترنتی خاکشیر اعلای همدان و نکات پیرامون آن

فروشگاه اینترنتی خاکشیر

دوستان توجه فرماینده فروشگاه اینترنتی خاکشیر ممکن است در سایت های و کانالهای زیادی تبلیغ شود. شما تنها از فروشگاهی خرید نمایید که از اعتبار آن اطمینان کامل داشته باشید.

2- قبل از خرید عمده حتما خرید ی بصورت جزئی داشته باشید تا از کیفیت و تطابق محصول درخواستی با کالای تحویل شده مطمئن شوید.
3- اگر تازه کار هستید بهتر است ابتدا تحقیق کافی در باره کیفیت و قیمت گیاهان دارویی و اینکه کدام گیاه محصول کدام استان است و بهترین نوع این گیاه بومی کدام استان است.

در پایان این نکته را یاداوری می نمایم که همکاران ما همیشه آماده پاسخگویی شما عزیران در خصوص گیاهان دارویی و بخصوص خاکشیر و رازیانه از طریق سایت های ایران خاکشیر و گل زرین و تلگرام و همچنین شماره تماس های زیر می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز فروش خاکشیر

مراکز فروش خاکشیر همدان در بازار روز

مراکز فروش خاکشیر همدان با قیمت ارزان در بازار. مراکز فروش خاکشیر ارزان قیمت در …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }