ایران خاکشیر
خانه / تخمه شربتی ریز / فروش تخمه شربتی ریز با ارزانترین قیمت

فروش تخمه شربتی ریز با ارزانترین قیمت

فروش تخمه شربتی ریز توسط وارد کننده اصلی با ارزانترین قیمت در سراسر کشور انجام می شود. برای خرید و فروش عمده تخمه شربتی ریز و درشت با ارزان ترین قیمت ابتدا باید انواع تخمه شربتی ریز و دشت وارد کننده این گیاه دارویی پر مصرف در ایران را بشناسیم تا با خرید مستقیم و بی واسطه کالای خود را با مناسبترین قیمت تهیه کنیم.

نوسانات قیمت فروش تخمه شربتی ریز

تخمه شربتی زیر که گیاهی وارداتی است و در برلندهای مختلف در مانند توبک و برمک و… در ایران عرضه می شود امروز به دلیل نوسانات قیمت ارز با نوسانات روزانه قیمت مواجه شده است. قیمت این گیاه دارویی که در ایران با استقبال زیادی مواجه شده طی سال 97 تا 98 تا 100% افزایش داشته است.

نوسانات قیمت فروش تخمه شربتی ریز

قیمت روز تخمه شربتی

اما با توجه به مطالب فوق آنچه اهمیت دارد قیمت روز تخمه شربتی است و اینکه در حال حاضر برای خرید هر کیلو گرم تخمه شربتی ریز یا درشت چه مبلغی باید هزینه کرد؟

قیمت تخمه شربتی ریز در حال حاضر در بازار های تهران و سایر شهر بالای 30،000 تومان است. اما برای خرید با ارزان ترین قیمت و بصورت عمده می توان این گیاه دارویی را به قیمت 27،000 تومان مستقیم از وارد کننده خرید.

قیمت امروز تخمه شربتی درشت هندی 21،000 است. اما برخی افراد سود جو به دلیل شباهت زیاد دانه های تخمه شربتی درشت به بذر ریحان ادعا دارند که تخمه شربتی درشت را به قیمت ارزان تر به فروش می رسانند. ولی در عمل بجای تخمه شربتی درشت بذر ریحان تحویل مشتری می دهند.

قیمت روز فروش تخمه شربتی

خرید تخمه شربتی با ارزانترین قیمت

برای خرید تخمه شربتی با ارزانترین قیمت می توانید همه روز با تماس با مشاوران فروش شرکت تولیدی بازرگانی گل زرین از آخرین قیمت تخمه شربتی ریز و درشت، رازیانه همدان و خاکشیر همدان مطلع شده و در صورت تمایل بصورت کاملا رایگان نمونه محصولات را دریافت نمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }