ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / فواید خاکشیر و خرید خاکشیر

فواید خاکشیر و خرید خاکشیر

چقدربا فواید خاکشیر آشنایی دارید؟ آیا همه خواص خاکشیر را می دانید؟ آیا خاکشیر خوب را می شناسید؟ آیا تابحال خرید خاکشیر داشته اید؟ فواید خاکشیر را بشناسید و تجربه خرید خاکشیر را کسب کنید.

قصد داریم در رابطه با یکی از دانه های پرخاصیت که خوردن آن از گذشته تا کنون توسط بزرگتر ها و همچنین پزشکان به ما توصیه شده است صحبت کنیم. از فواید خاکشیر می توان به خاصیت صفرا بر بودن درمان عطش اشاره کرد.

شربت خوشمزه ضد بدبویی دهان

 اگر شما هم در گروه افرادی هستید که به دلیل افزایش خلط بلغم در بدن به بدبویی دهان مبتلا شده اید و نمی توانید به سادگی از شر این موضوع خلاص شوید، برای شما پیشنهاد جالبی داریم؛ از شربت ترنجبین و خاکشیر برای برطرف کردن بدبویی دهانتان استفاده کنید.

تنها کافی است هر روز عصر یک لیوان از شربت ترنجبین و خاکشی را بنوشید. ترنجبین را به مدت ۵ تا ۶ ساعت درون آب خیس کنید و پس از صاف کردن آن را با یک تا ۲ قاشق خاکشی مخلوط کنید. نوشیدن این شربت به شما کمک می کند تا با دفع اخلاط ناسالم و بلغم اضافه به مرور احساس بهتری پیدا کنید و با اصلاح مزاج از شر بدبویی دهانتان راحت شوید.

فوائد خاکشیر خوشبویی دهان


خاکشیر مناسب برای اضافه کردن وزن

افراد لاغر و کسانی که تمایل دارند وزن خود را بالا ببرند، می‌توانند از این نسخه استفاده کنند. این گروه اگر خاکشیر را با شیر میل کنند می‌توانند با نوشیدن این معجون صبح ناشتا به درمان لاغری و افزایش وزن خود کمک کنند.

به اعتقاد درمانگران، درصورتی که شیر تازه و طبیعی باشد میزان تاثیرگذاری این نسخه بیشتر می‌شود. بنابراین افرادی که به شیر تازه دسترسی دارند بهتر است از شیر تازه و محلی استفاده کنند.

فوائد خاکشیر افزایش وزن


فواید خاکشیر برای درمان اسهال

 ابتلا به اسهال در فصل تابستان یکی از شایع ترین اختلالاتی است که در گروه سنی کودکان بسیار شایع است. درمانگران طب سنتی ایران برای درمان این مشکل دارویی را تجویز می کنند که در تمامی خانه ها امکان تهیه و مصرف آن وجود دارد.

برای تهیه این دارو کافی است خاکشیر را بو داده و آن را با آب و عسل مخلوط کنید و به بیمار بدهید. این ترکیب را متناسب با سن بیمار و هردو ساعت یک بار برای او تجویز می کنند. این مخلوط از یک قاشق غذاخوری تا یک سوم استکان برای خردسالان تجویز شده است.

جالب است که با خاکشیر می توان یبوست را نیز درمان کرد برای اطلاع کلیک کنید

فوائد خاکشیر درمان اسهال

فواید خاکشیر برای التهاب مجاری ادرار

 شاید کمتر کسی درباره خاصیت شفابخش خاکشیر در درمان و تسکین التهاب مجاری ادراری و کلیه شنیده باشد. اما در بسیاری از متون طب سنتی به این موضوع اشاره شده است که استفاده از خاکشیر هنگام بروز التهاب های مجاری ادراری و کلیه بسیار موثر است، به ویژه زمانی که فردی مبتلا به بیماری سنگ کلیه است و وجود سنگ در کلیه وی موجب بروز التهاباتی در موضع کلیه یا مجاری ادرار وی شده است. در این حالت نوشیدن روزانه ۴ تا ۵ لیوان خاکشی که با شیرینی طبیعی مثل سکنجبین شیرین شده باشد بسیار مفید دانسته شده است.

فوائد خاکشیر التهاب مجاری
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }