ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت خاکشیر برای کبد چرب

قیمت خاکشیر برای کبد چرب

آیا از بیماری های کبد چرب اطلاع دارید؟ آیا خاکشیر برای کبد چرب مفید است؟ آیا از خواص و قیمت خاکشیر برای کبد چرب خبر دارید؟

آیا از بیماری های کبد چرب اطلاع دارید؟

شایع ترین دلایل بیماری کبد چرب تغذیه ناسالم، استفاده زیاد از فست فودها مانند سیس و کالباس پیتزا و …، آب خوردن بین غذا، نوشیدنی های الکلی، استرس و کم تحرکی می باشد.

خاکشیر یک گیاه دارویی با خواص فراوان می باشد که از جمله آن برطرف کردن یبوست – رفع اسهال شدید-کنترل کننده فشار خون – درمان کبد چرب و بسیاری از بیماری ها می باشد.

برای درمان کبد چرب با خاکشیر. خاکشیر را با ترنجنین مخلوط کرده و میل نمایید و برای باز کردن مسیرهای کبدی شربت خاکشیر و آب پنیر میل نمایید.

آیا از بیماری های کبد چرب اطلاع دارید؟

آیا خاکشیر برای کبد چرب مفید است؟

طب سنتی مصرف خاکشیر را برای پاکسازی کبد توصیه می‌‌کند، که هر روز صبح 2 قاشق غذاخوری خاکشیر را در 2 لیوان آب جوشانده، ناشتا میل کرده و تا نیم ساعت چیزی نخورید. خاکشیر یکی از بهترین گیاهان دارویی است که برای درمان و پاکسازی کبد چرب است، برای استفاده از خاکشیر برای درمان کبد چرب بایستی خاکشیر را با ترنجبین مخلوط کرده. ترکیب خاکشیر با ترنجبین به خصوص در درمان سودا و بلغم تأثیر به سزایی دارد هم چنین این ترکیب، بهترین نرم کننده مزاج های خشک (صفرا و سودا) می‌باشد. یعنی رطوبت دهنده به بدن هستند.

آیا خاکشیر برای کبد چرب مفید است؟

آیا از خواص و قیمت خاکشیر برای کبد چرب خبر دارید؟

همچنین خاکشیر با آب پنیر ، دارویی ضد سودا و ضد صفرا است و مفتح قوی کبد به خصوص بازکننده مسیرهای کبدی به خصوص سودا است. استفاده از انواع بذرهای ملین مانند خاکشیر، اسفرزه، بارهنگ، تخم ریحان، تخم شربتی، بالنگو، شیر خشت و ترنجبین نیز برای پاکسازی سموم کبدی مفید است. در مورد پاکسازی کبد با خاکشیر و ترنجبین به خصوص برای صفراوی مزاج‌ها بایستی با احتیاط مصرف گردد.

آیا از خواص و قیمت خاکشیر برای کبد چرب خبر دارید؟

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }