ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت خرید گیاه خاکشیر صادراتی

قیمت خرید گیاه خاکشیر صادراتی

می توان از خاکشیر به جهت مصارف صادراتی نیز استفاده نمود قیمت خرید گیاه خاکشیر به جهت صادرات به دلیل تناژ بالا بسیار مناسب تر است.
صادرات یکی از مهمترین اموری است که هر کشور در برهه‌های مختلف زمانی با آن مشغول و بسیاری از مشکلات مالی کشور را با آن حل می‌کنند. ایران نیز به دلیل صادرات بالای نفتی خود نیازمند جایگزین کردن صادرات غیر نفتی باشد گیاهان دارویی از جمله خاکشیر یکی از بهترین راه های جایگزینی نفت به عنوان یک صادرات پور سود می باشد.
از محسن در جایگزینی صادرات غیرنفتی عدم خروج ارز و همچنین به مواد خام از کشور می‌باشد زیرا نفت خام معمولا فروش بالاتری و درخواست بالاتری دارد زیرا کشورهای مختلف آن را تبدیل مواد دیگری می کند.
از این رو صادرات گیاهان دارویی به عنوان یک کالای اختصاصی ایران می‌تواند به مطرح گردد و معمولاً کشورهای آسیای شرقی آمریکا و آفریقا و بن برخی از کشورهای اروپایی خواستار استفاده از ان طب سنتی ایران و چین هستند که شامل داروهای گیاهی می شود.
خاکشیر نیز به عنوان یک گیاه شناخته شده در این زمینه می‌تواند بسیار پرسود عمل کرده و به علت خواص بسیار بالای آن است و با تبلیغات جهانی می‌توان فروش آن را افزایش داد.
خودکشی در ایران به علت مرغوبیت بسیار زیادی که دارد می تواند طرفداران خاص خود را داشته باشد و همچنین خرید و فروش آن نیز با حجم بالا انجام میگیرد.
خرید انواع مختلف داروهای گیاهی که خاکشیر نیز یکی از آنهاست از شرکت های بازرگانی معتبر به دلیل ان تامین کنندگان غربی در این زمینه توصیه می گردد زیرا محصول بی کیفیت می تواند به طور کلی سوددهی بازار ایران را دچار مشکل نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }