ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت روز گیاه خاکشیر ایران

قیمت روز گیاه خاکشیر ایران

قیمت خاکشیر که یک گیاه بومی ایران است، به صورت به روز محاسبه می گردد. معمولا قیمت این گیاه دارویی در فصل های گرم سال بیشتر است.
از گیاهان بومی و اصلی را نمی توان به خاکشیر شرکت این گیاه که به صورت خودرو و وحشی در دشت های ایران می رویند می‌توانند برای درمان برخی از امروز مورد استفاده قرار گرفت
امراض مختلفی که توسط گیاه شیرین بیان درمان گردن همه باید در اثر وجود گرمای شدید در بدن به وجود آمده باشند مانند اتش تشنگی زیاد سنگ صفرا یا آلودگی که در بدن به وجود می آیند.
خاکشیر دارای دانه های ریز و قهوه ای رنگ است چنانچه خاکشیری تهیه کردید که تلخ بود نگران نباشید این خاکشیر دارای رنگ قهوه ای تیره تری نسبت به خاک شیره معمولی می باشد و همچنین از روی خواص متفاوتی از خاکشیر از هم خوردن و هیچگونه ضرری برای بدن ندارد. گیاه خاکشیر از دو نوع خاکشیر معمولی و خاکشیر تلخ به وجود آمده است که خاکشیر تلخ به عنوان دارویی استفاده می کنند و از خاکشیر معمولی که برای تهیه انواع مختلف شربت ها و به صورت خوراکی از آن استفاده می شود. خیلی فروش این گیاه به صورت صادراتی انجام می شود و برای مصرف داخلی نیز به صورت خرید با حجم عمده انجام می گیرد البته بر این گیاه نیز برای کاشت در قسمت های مختلف به فروش می رسد این گیاه به سرعت جوانه زد و روش بسیار سریع باشد و در بهار ثمره میدهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }