ایران خاکشیر
خانه / تخمه شربتی ریز / قیمت تخم شربتی ریز در عمده فروشی

قیمت تخم شربتی ریز در عمده فروشی

قیمت تخم شربتی ریز در عمده فروشی چند است؟ تخم شربتی ریز و درشت در بازار عمده فروشی گیاهان دارویی مولوی تهران – همدان – کرمان – شیراز – اصفهان – یزد – سمنان – اهواز – و مشهد به قیمت های معامله می شود؟

قیمت تخم شربتی ریز

قیمت تخم شربتی ریز با توجه به کیفیت سورت آن در بازار عمده فروشان گیاهان دارویی متفاوت است. تخم شربتی ریز هندی سورت لیزی در مارک های توبک و برمک در بازار عرضه می شود. این نوع تخم شربتی از کیفیت بالایی برخوردار است و ناخالصی هایی مثل سنگ ریز و شن و خاک در آن دیده نمی شود. علاوه و عدم وجود ناخالصی در تخم شربتی سورت لیزی تمام دانه ها یک دست سپاه بوده و دانه های سفید و خاکستری ندارد.

قیمت تخم شربتی ریز

عمده فروشی تخم شربتی ریز

برای خرید عمده تخم شربتی ریز و درشت و تخم ریحان با ارزان ترین قیمت به چه مراکز فروش یا فروشگاه های گیاهان دارویی باید مراجه کرد؟ بهترین انتخاب برای خرید گیاهان دارویی ایرانی خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده است. اما در مورد گیاهان دارویی وارداتی مانند تخم شربتی ریز هندی و تخم شربتی درشت افعانی باید سعی کنید با وارد کننده این کالاها ارتباط بگیرید و یا با حداقل واسطه خرید نمایید.

عمده فروشی تخم شربتی ریز

فروش عمده تخم شربتی ریز در گل زرین

شرکت گیاهان دارویی گل زرین بطور تخصصی در عرضه و پخش خاکشیر درجه یک و اعلا همدان – رازیانه سبز و خوش عطر همدان و تخم شربتی در سراسر کشور فعالیت دارد.

به دلیل نوسان قیمت دلار و عدم ثبات قیمت گیاهان دارویی وارداتی از جمله تخم شربتی ریز و درشت هندی و تخم شربتی افغانی برای دریافت جدید ترین قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. و علاوه بر دریافت قیمت روز خاکشیر و رازیانه و تخم شربتی درباره انواع خاکشیر، انواع رازیانه و تخم شربتی بصورت رایگان مشاوره نمایید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }