ایران خاکشیر

بذر خاکشیر و فصل کاشت خاکشیر

فصل کاشت خاکشیر در چه زمانی است؟ بذر خاکشیر خوب را از کجا می توان تهیه کرد؟ در این مقاله می خواهیم با زمان کاشت خاکشیر و همچنین روش های داشت و برداشت گیاه دارویی خاکشیر آشنا شویم.

بذر خاکشیر فصل کاشت خاکشیر

گیاه خاکشی که به آن خاکشیر گفته می شود یک گیاه یکساله است که در اکثر نقاط کشور بصورت خودرو رشد می کند. این گیاه جزو علف های هرز محسوب می شود که برای مبارزه با رشد آن در مزارع غلات از سموم شیمیایی استفاده می شود. اما امروز به دلیل پی بردن به خواص فراوان این گیاه دارویی برخی کشاورزان اقدام به کشت خاکشیر نیز می کنند.

فصل کاشت خاکشیر

خاکشیر هم در فصل بهار و هم در فصل پاییز کشت می شود. اما بهتر است در فصل پاییز کشت شد و در صورت امکان 2 بار در پاییز آبیاری شود. بهتر است خاکشیر را در خاک سبک کشت کنید و راندمان این محصول از 500 تا 800 کیلو گرم در هکتار است.

البته میزان برداشت خاکشیر در هکتار به شرایطی بستگی دارد که جهت مطالعه می توانید کلیک کنید

فصل کاشت خاکشیر

بذر یکی از اصلی ترین عوامل مرغوبیت و راندمان برداشت محصول در کشاورزی است. هر کشاورز قبل از انجام هر کاری باید به فکر تهیه بذر خوب و مرغوب جهت کاشت باشد.

برای کشت خاکشیر بهتر است از بذر مرغوب که اکثر دانه های آن رسیده و زرین رنگ است استفاده شود. همچین بذر خاکشیر باید آری از ناخالصی و سایر بذرها باشد.

بذر خاکشیر گل زرین

بذر خاکشیر گل زرین

شرکت خاکشیر گل زرین این افتخار را دارد که بصورت تخصصی و ویژه به اقدام به توزیع عمده خاکشیر زرین همدان در سراسر کشور می نماید

روش داشت و برداشت محصول خاکشیر

کشاورزهایی که خاکشیر را به عنان محصول اصلی کشت می نمایند. معمولا در فصل پاییز خاکشیر را کاشته و در صورتی که باران پاییزی مناسبی نبارد تا 2 بار آبیاری می کنند.

در فصل بهار هم اگر تراکم بوته ها خیلی زیاد باشد وجین می کنند. و بسته به میزان بارندگی 1 تا 3 بار آبیاری کرده و از اواسط اردیبهشت تا تیر ماه اقدام به برداشت محصول می کنند.

روش داشت و برداشت محصول خاکشیر روش داشت و برداشت محصول خاکشیر

 

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بذر خاکشیر

قیمت بذر خاکشیر تولید فروش بذر خاکشیر

قیمت بذر خاکشیر اعلای همدان چند است؟ چه شرکتهایی اقدام به تولید و فروش بذر …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }