ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر همدان / خاکشیر همدان مناسب برای پوست و درمان با قیمت ارزان

خاکشیر همدان مناسب برای پوست و درمان با قیمت ارزان

خاکشیر همدان مرغوب ترین خاکشیر برای استفاده درمانی با خواص فراوان. خاکشیر همدان با قیمت ارزان برای مصارف پزشکی و خواص آن برای درمان

خاکشیر همدان مرغوب ترین خاکشیر برای استفاده درمانی با خواص فراوان

آیا می دانستید که خاکشیر را می توان بصورت ضماد بر روی پوست استفاده کرد؟ می خواهم نکته های جالبی در مورد این گیاه معجره آسا به اطلاع شما برسانم. اگر خاکشیر را به صورت شربت میل نمایید باعث لطافت و نرمی پوست می شود و پره ای بر روی پوست ایجاد می کند بدون اینکه باعث چاق شدن شما شود و باعث لطافت پوست شما می شود. اگر خاکشیر را بصورت ضماد بر روی پوستتان استفاده نمایید باعث نرم شدن ورم های پوستی و زیر پوستی می شود. برای کودکانی که التهاب و ورم لوزه دارند مصرف خاکشیر به صورت بلند مدت به ندرت باعت التیام لوزه می شود. در پایان یاداوری این ضرب المثل خالی از لطف نیست (فلانی طبع خاکشیر دارد) آیا می دانستید منظور از این ضرب المثل چیست؟ منظور این است که با طبع همه سازگار است.

خاکشیر همدان مرغوب ترین خاکشیر برای استفاده درمانی با خواص فراوان

خاکشیر همدان با قیمت ارزان برای مصارف پزشکی و خواص آن برای درمان

در طب عوام و سنتی از دانه های خاکشی به عنوان  درمان اسهال، ادرارآور، تب بر، رفع التهاب کلیه، دفع کرم و درمان آب آوردن انساج به صورت جوشانده استفاده می شده است. از قدیم در ایران خاکشیر را با آب سرد مخلوط و به عنوان ملین و خنکی مصرف می نموده اند.

خواص خاکشیر: ضد عطش، موثر برای رفع جوش صورت، کنترل فشار خون، خواص خاکشیر برای کبد چرب، رفع گرفتگی صدا، چاق کننده، رفع لک های پوستی، رفع بوی بد دهان رفع گرسنگی + دل ضعفه، خاکشیر برای درمان یبوست، ضد التهابی،بهبود اسهال،ضد گرما زدگی

خواص خاکشیر باعث محبوبیت خاکشیر شده که در اکثر خانه ها می توان مقداری خاکشیر پیدا کرد. این روزها خاکشیر یکی از پر معامله ترین گیاهان دارویی به شمار می رود.

خاکشیر همدان با قیمت ارزان برای مصارف پزشکی و خواص آن برای درمان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز فروش خاکشیر

مراکز فروش خاکشیر همدان در بازار روز

مراکز فروش خاکشیر همدان با قیمت ارزان در بازار. مراکز فروش خاکشیر ارزان قیمت در …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }