ایران خاکشیر
خانه / بذر خاکشیر / فروش بذر خاکشیر خوراکی

فروش بذر خاکشیر خوراکی

فروش بذر خاکشیر در کدام استان وجود دارد؟ بذر خاکشیر همان دانه های خاکشیر و قسمت قابل استفاده این گیاه توسط انسان است. یکی از گیاهانی که به روش بذر و به صورت خیلی آسان تکثیر می‌یابد خاکشیر خوراکی می باشد.روش طبیعی تکثیر این گیاه از طریق ریزش بذرها بر روی خاک اتفاق می‌افتد که معمولاً در فصل پاییز و بهار است.

بذر خاکشیر خوراکی

گیاه خاکشیر که در واقع در داخل یک غلاف سبزه رنگ روشد می‌کنند که بعد از رسیدن کامل وزن غلاف پاره شده و دانه های خاکشیر بر روی خاک می ریزند و از این طریق تکثیر به صورت طبیعی انجام می‌شود اما در زمانی که  اقدام به چیدن و از بین بردن دانه های بذر و عدم ریختن آن بر روی خاک می کنیم. یعنی در واقع مصرف خوراکی این گیاه موجب می‌شود تا تکثیر طبیعی از بین برود. از این رو بلافاصله برای جلوگیری از انقراض نسل این‌گونه خودرو بایستی کشت و زرع آن با دقت بالا انجام شود تا بهترین محصول برداشت گردد.

 

فروش بذر خاکشیر

فروش بذر خاکشیر، اگر قصد کشت گیاه خاکشیر را دارید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد تهیه بذر خاکشیر است. اینکه از کجا بذر تهیه کنید که در درجه اول از مرغوبیت بذر اطمینان داشته باشید و در ثانی قیمت خاکشیر اهمیت زیادی دارد. بعده از تهیه بذر آنچه اهمیت دارد نحوه کشت خاکشیر است.

فروش بذر خاکشیر

محل رویش خاکشیر در ایران

محل رویش خاکشیر در ایران و فصل کشت خاکشیر را قبلا در این سایت توضیح داده ایم برای تهیه بذر خاکشیر دقت نمایید که بذر را از محل معتبر تهیه کنید. زیرا در کشاورزی اول فاکتور بذر است اگر شما اقدام به کشت بذر نامناسب کنید و همه کارهای دیگر را به درستی انجام دهید نمی توانید محصول خوبی برداشت نمایید.

دانه های خاکشیر که در واقع همان قسمت خوراکی این گیاه می باشد به صورت عمده و با قیمت های مختلف بسته به کیفیت و نوع بذر به فروش میرسد.

کارشناسن گروه گل زرین آماه مشاوره رایگان با شما عزیزان از طریق تلگرام و بصورت تلفنی هسنتد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فصل کشت و تهیه بذر خاکشیر

بذر خاکشیر و فصل کاشت خاکشیر

فصل کاشت خاکشیر در چه زمانی است؟ بذر خاکشیر خوب را از کجا می توان …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }