ایران خاکشیر
خانه / رازیانه همدان / فروش رازیانه همدان با ارزانترین قیمت

فروش رازیانه همدان با ارزانترین قیمت

فروش رازیانه همدان در بازارهای داخلی و خارجی به چه قیمتهایی انجام می شود؟ قیمت رازیانه همدان در بازارهای صادراتی چند است؟ رازیانه همدان به چه کشورهای صادر می شود؟

قیمت فروش رازیانه همدان در بازارهای عمده فروشی

قیمت روز رازیانه در حال حاضر در بازار عمده فروشی گیاهان دارویی استان همدان از کیلویی 9000 تومان تا 15000 تومان در حال خریدو فروش است. این قیمت با توجه به کیفیت محصول و همچنین میزان سورت و خالص بودن رازیانه تعیین می شود.

اما قیمت رازیانه در استانها و مناطق دیگر گرانتر است. زیرا استان همدان قطب تولید رازیانه کشور است و شما می توانید با خرید از همدان محصول خود را بدون واسطه یا حداقل واسطه ها خرید کنید.

نکته دیگر در مورد رازیانه همدان این است که کیفیت محصول بخاطر موقعیت جغرافیایی منطقه همدان است که برای کشت رازیانه از نظر آب و هوایی بسیار مناسب بوده که موجب بالا بودن کیفیت رازیانه میشود.

قیمت فروش رازیانه همدان

قیمت رازیانه صادراتی همدان

قیمت رازیانه همدان در بازارهای صادراتی چند است؟ رازیانه همدان به کدام کشورها صادر می شود؟

رازیانه همدان از نظر کیفیت بهترین محصول آسیا است و در سطح بین الملل طرفداران زیادی دارد. امروز به دلیل کاهش ارزش پول ملی صادرات این محصول می تواند ارزآوری خوبی داشته باشد
اما نکته مهم در صادرات محصولات کشاورزی و بخصوص گیاهان دارویی توجه به بسته بندی این محصولات است. جهت صادرات گیاهان دارویی ابتدا باید این گیاهان را در بسته بندی مناسب و تحت برند شناخته شده صادر نمود.

قیمت رازیانه صادراتی همدان

صادرات رازیانه همدان

رازیانه همدان به چه کشور هایی صادر میشود؟

رازیانه همدان به خاطر مرغوبیت و کیفیت بالای محصول صادراتی و خواص دارویی بسیار بالا جز ده کشور برتر صاردات رازیانه قرار دارد  که کسب این عنوان از بین کشور هایی همچون  بلغارستان، چین، مصر، آلمان، هند، سنگاپور، سوریه و چند کشور دیگر بدست آمده است که کیفیت بسته بندی نیز در سطح خوب و عالی قرار دارد که نوع بسته بندی در صادرات نقش بسزای دارد که از این منظور صادرات رازیانه به کشور های آسیایی و کشور های اروپایی از جمله عراق،دبی،استرالیا،یونان،هلند و… دیگر کشور ها صادر میگردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش گیاه رازیانه

خرید و فروش گیاه رازیانه در فروشگاه گل زرین همدان

خرید و فروش گیاه رازیانه با کیفیت اعلا در همدان. بهترین فروشگاه خرید و فروش …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }