ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر کوهی / قیمت تولید و فروش خاکشیر کوهی

قیمت تولید و فروش خاکشیر کوهی

بزرگترین مرکز تولید و فروش خاکشیر کوهی ایرانی در کجاست؟ قیمت خاکشیر کوهی ارگانیک چند است؟ آیا قیمت خاکشیر کوهی با خاکشیری که خودمان میکاریم متفاوت است؟ خاکشیر گیاهی یک ساله است که بصورت خودرو در کوهپایه ها، باغها، زمین های کشت نشده و کنار جاده ها رشد میکند. این گیاه به دلیل خودرو بودن و عدم استفاده از سم و کود کاملا ارگانیک بوده و فواید بسیاری دارد.

قیمت فروش خاکشیر بستگی به میزیان مرغوبیت آن متفاوت است و به طور متوسط امروز نوع مرغوب آن حدود کیلویی 24000 تومان در بازار معامله می شود ولی به دلیل نوسانات قیمت برای اطلاع از قیمت روز و مشاوره خرید بهتر است تماس بگیرید.

قیمت تولید و فروش خاکشیر کوهی

قیمت خاکشیر کوهی و خاکشیر کاشت انسان

خاکشیری که در دامنه تپه ها یا کوهها و آن هم به صورت خودرو به وجود می آید را خاکشیر کوهی می گوییم. خاکشیر کوهی به خاطر دور ماندن حداکثری از دسترس بشر و دخالت انسانها سالم ترین و ارگانیک ترین نوع خاکشیر است. والبته قیمت آن نیز با خاکشیرهای نوع دیگر متفاوت است. افراد دست اندر کار دراین حوزه با شناسایی مناطق مستعد محصول دهی و یا به طور ساده وقتی گیاه خاکشیر را در دامنه کوهها یا دشت ها مشاهده کردند با صاحبان زمین ها هماهنگ کرده و از خاکشیر کوهی تا زمان برداشت مواظبت می کنند.

قیمت تولید و فروش خاکشیر کوهی

درنهایت با تغییر رنگ گلهای خاکشیر به زردی فصل برداشت آنها فرا میرسد.باید دقت کرد که خاکشیر را موقعی درو کرد که حتما گیاه ان رسیده باشد و گرنه محصول درجه یک مورد نیاز و مورد انتظار برداشت نمی شود. قابل ذکر است که همیشه کیفیت یک خاکشیر کوهی و به تبع آن قیمت خاکشیر کوهی بیشتر از خاکشیر معمولی است.

قیمت خاکشیر کوهی

خاکشیر با کاشت انسانی

درصد خیلی کمی از خاکشیرهای موجود در کشور به صورت کاشت انسانی انجام میشود. و این اتفاق همیشه انتظار مورد نظر را براورده نمی کند. والبته در برخی موارد حتی به کار بردن مواد شیمیایی و یا سمی باعث کاستن از ارزش گیاهی یا غذایی این گیاه می شود. هرچند می توان با نظارت و کار اصولی در این خاکشیر نیز نتیجه مطلوب را گرفت.

 قیمت خاکشیر

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید و فروش عمده خاکشیر ایرانی

تولید و فروش عمده خاکشیر کوهی ایرانی

مناسب ترین منطقه برای خرید و فروش خاکشیر کوهی ایران در کدام استان کشت می …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }