ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر درجه یک / قیمت خرید و فروش خاکشیر درجه یک

قیمت خرید و فروش خاکشیر درجه یک

قیمت خرید و فروش خاکشیر درجه یک در بازارهای بزرگ ایران مانند بازار مشهد، بازار تهران، بازار تبریز، بازار اصفهان، بازار همدان و دیگر بازارهای کشور چند است؟

چگونه میتوانیم خاکشیر همدان را تهیه کنیم؟ آیا برای خرید خاکشیر فقط باید حضوری خرید کرد؟ آیا تا بحال خرید اینترنتی از خاکشیر همدان داشته اید؟ آیا خاکشیر همدان را از شهرهای دیگر در سطح کشور خرید کرده اید؟ آیا عامل های فروش خاکشیر همدان را در شهرهای دیگر میشناسید؟

قیمت خاکشیر درجه یک

قیمت خاکشیر در سال 98

با بارندگی های خوبی که پاییز 97 شاهد بودیم انتظار بازرگانان و فعالان بازار گیاهان دارویی و عمده فروش ها در حوزه خرید و فروش خاکشیر و رازیانه همدان برداشت محصول با راندمان و کیفیت بالا و در نتیجه کاهش قیمت خاکشیر در سال 98 بود اما با توجه به وضعیت آب و هوایی فرودین و اردیبهشت ماه و سرمای بی سابقه که باعث سرمازدگی بسیاری از مزارع شد قیمت فروش خاکشیر درجه یک در اردیبشهت 98 افزایش یافت و در حال حاضر قیمت این محصول در بازارهای بزرگ عمده فروشی به بیش از 40،000 تومان رسیده است.

گیاه خاکشی (خاکشیر)

فروش خاکشیر درجه یک

همان طور که می دانید خاکشیر همدان یکی از بهترین و مرغوب ترین خاکشیرها در سطح کشور می باشد. و از طرفی می دانیم خرید در محل و حضوری سختی های خاص و مشکلات خاص خود را دارد. درهمین راستا ما تلاش کرده ایم علاوه ارسال خاکشیر مرغوب همدان به تمامی نقاط کشور افرادی را نیز به عنوان عاملین فروش خاکشیر همدان در برخی شهرها و استان ها داشته باشیم. که این باعث سهولت ارتیاط و خرید یا فروش خاکشیر میشود.

شهرها و استان های عامل فروش خاکشیر همدان

شهرها و استان های عامل فروش خاکشیر همدان

در تکمیل مطالب بالا شهرهایی از قبیل تهران ، اصفهان، کاشان، کرمان، شیراز، کرمانشاه، یزد و تبریز دارای عاملین فروش عمده خاکشیر همدان می باشند. که به زودی به امید خدا شهرهای نماینده یه عاملین فروش خاکشیر همدان در شهرها و استان های دیگر را نیز به لیست عاملین اضافه خواهیم کرد.

قیمت خاکشیر در سال 98

گیاه خاکشی (خاکشیر)

 خاکشیر (نام علمی:Descurainia sophia)، گیاهی یکساله یا دوساله از تیره شب بویان است. خاکشیر در دشت و کوهستان می روید و بلندی ساقه آن تا یک متر نیز می رسد. پائین گیاه کرک دارست در حالیکه بالای آن بدون کرک می باشد. تخم این گیاه که همان خاکشیر است ریز و کمی دراز و معمولاً به دو رنگ وجود دارد یکی از آنها قرمز که دارای طعم کمی تلخ است و دیگری برنگ قرمز تیره می باشد. ساقه از سطح زمین یا از قسمت های بالاتر منشعب شده و در نهایت به گل های زرد روشن می رسد که از خانواده شب بو می باشد. بخش خوراکی گیاه همان دانه های خاکشی است که در میوه های خورجین مانند و باریک گیاه قرار دارد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش فوق العاده خاکشیر

فروش فوق العاده خاکشیر درجه یک همدان

آیا در این ایام خرید خاکشیر داشته اید؟ چه مراکزی در این ایام فروش فوق …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }