ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر همدان / قیمت رازیانه خوش عطر و خاکشیر همدان

قیمت رازیانه خوش عطر و خاکشیر همدان

قیمت رازیانه سبز و خوش عطر و خاکشیر همدان را بصورت دقیق از جا می توان استعلام کرد؟ نمودار تغییرات قیمت در سال 97 به چه صورت بوده است؟

خواص رازیانه

رازیانه یا بادیان گیاهی چند ساله با بوی تند و از خانواده چتریان است. این گیاه دارویی بسیار پر خاصیت است که قسمت خوراکی آن دانه های رازیانه است. از کاه رازیانه برای عرق گیری استفاده می شود که همانطور که می دانید در طب سنتی عرق رازیانه مصارف زیادی دارد. از ریشه این گیاه دارویی با ارزش نیز در عطاری ها و طب سنتی استفاده می شود. ساقه رازیانه را هم برای معطر کردن ترشیجات استفاده می کنند

قیمت رازیانه خوش عطر و خاکشیر همدان

روند تغییرات قیمت رازیانه و قیمت خاکشیر

قیمت رازیانه از پاییز سال 96 تا پاییز سال 97 دچار نوسانات زیادی شده است. بطوری پاییز 96 قیمت عمده فروشی رازیانه سرت اعلا کیلویی 4000 تومان بوده و این قیمت تا اوایل تابستان 97 تقریبا ثابت بود. بشتر خریداران و فعالان بازار گیاهان دارویی منتظر برداشت محصول جدید و کاهش بیشتر قیمت گیاه دارویی خوش عطر و بوی  رازیانه بودند. که در فصل برداشت به یکباره قیمت افزایش زیادی پیدا کرد.

قیمت رازیانه خوش عطر و خاکشیر همدان

دلیل افزایش قیمت رازیانه

با توجه به اینکه بهترین رازیانه کشور در چند روستا در شهرستان رزن (استان همدان) کشت می شود در سال زراعی جاری به دلیل کم آبی و همچنین شرایط آب و هوایی محصول رازیانه برداشتی به شدت کاهش یافت و به همین دلیل قیمت این محصول تا 14000 تومان افزایش پیدا کرد.

برای مطاله قیمت خاکشیر کلید کنید.

قیمت رازیانه خوش عطر و خاکشیر همدان

پیش بینی قیمت رازیانه

از نظر برخی بازاریان امکان افزایش قیمت بیشتر نیز برای رازیانه وجود دارد. در جواب علت این پیش بینی این پاسخ را می دهند که با توجه به کم بودن مقدار رازیانه برداشت شده امسال این موجودی پاسخگوی نیاز بازار نیست و از طرفی تا برداشت محصول سال 98 (برداشت رازیانه در اواخر تابستان است) حدود 10 ماه مانده که موجودی انبارها نمی تواند نیاز بازار را تا برداشت محصول سال آتی تامین کند.

منبع  سایت گل زرین

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز فروش خاکشیر

مراکز فروش خاکشیر همدان در بازار روز

مراکز فروش خاکشیر همدان با قیمت ارزان در بازار. مراکز فروش خاکشیر ارزان قیمت در …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }