ایران خاکشیر
خانه / رازیانه صادراتی / قیمت رازیانه صادراتی عمده در بازار چند است؟

قیمت رازیانه صادراتی عمده در بازار چند است؟

قیمت رازیانه صادراتی عمده در بازار چند است؟ قیمت رازیانه صادراتی همدان در صادرات به خارج چگونه است و به چه کشور هایی صادر می شود؟ قیمت رازیانه صادراتی به چه صورت است؟

قیمت رازیانه صادراتی عمده در بازار چند است؟

رازیانه چون یک گیاه دارویی است که خواص درمانی زیادی دارد در بعضی استان ها کاشت، و تولید می شود. رازیانه و دیگر گیاهان دارویی در کشور ایران به صورت انبوه تولید می شوند که بالغ بر 11 هزار تن گیاهان دارویی در کشور تولید می شود. بهترین رازیانه تولید شده در کشور مربوط به استان همدان است. استان همدان با تولید بیش از 95 درصد رازیانه کشور قطب تولیدی رازیانه محسوب می شود. قیمت رازیانه در کشور به صورت قیمت روز بازار بوده و در استان همدان قیمت رازیانه به خاطر قطب تولیدی از قیمت بازار به صورت عمده ارزان تر است.

قیمت رازیانه صادراتی عمده در بازار چند است؟

قیمت رازیانه صادراتی همدان در صادرات به خارج چگونه است وبه چه کشور هایی صادر می شود؟

رازیانه همدان بیشتر به کشور های همسایه ای خود یعنی ترکیه و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادر می شود. در صادرات نیز رازیانه های تولید شده از کشور هایی همچون هند و پاکستان نیز به کشورهای همسایه ای ایران صادر می شود اما در مقایسه با کیفیت رازیانه تولیدی ایران در سطح کیفیتی خیلی پایین تری از رازیانه ایران قرار دارند. در مقایسه کیفیتی رنگ رازیانه های تولیدی هند خاکستر بوده و در طعم و بو نیز کیفیت خیلی پایینتری دارد.

قیمت رازیانه صادراتی همدان در صادرات به خارج چگونه است وبه چه کشور هایی صادر می شود؟

قیمت رازیانه صادراتی به چه صورت است؟

قیمت رازیانه صادراتی و سورت شده اعلا همدان در سال ۹۸ و در ابتدای سال به قیمت حدودی ۱۳۰۰۰ تومان می رسد . رازیانه دو سورت شده همدان نیز بهترین وبرترین کیفیت رازیانه را در تمام دنیا دارد.  رازیانه همدان از نظر رنگ سبز چمنی بوده و از نظر عطر و بو بسیار خوش عطر و خوش طعم می باشد. قیمت رازیانه همدان با توجه به کیفیت این محصول گران تر از رازیانه وارداتی است. ولی با در نظر گرفتن کیفیت ها در می یابیم که رازیانه همدان ارزان تر از قیمت واقعی رازیانه با کیفیت اعلا است.

قیمت رازیانه صادراتی به چه صورت است؟

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رازیانه خوش عطر و خاکشیر همدان

فروش عمده رازیانه صادراتی سال 98

فروش عمده رازیانه صادراتی در عمده فروشی های شهرهای بزرگ به چه قیمت هایی صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }