ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر تهران / قیمت روز خاکشیر اعلای همدان بازار تهران

قیمت روز خاکشیر اعلای همدان بازار تهران

خاکشیر از پرمصرف ترن گیاهان دارویی است که در بین ایرانیان و اکثر کشورهای آسیایی طرفداران زیادی دارد. این گیاه که مصرف عمده آن بصورت شربت همراه با شکر یا نبات می شود بسرعت باعث رفع عطش می شود. به همین دلیل در فصول گرم سال مصرف زیادی دارد. فصل برداشت خاکشیر از اواخر اردیبهشت ماه شروع می شود و در برخی مناطق تا اوایل شهریور ادامه دارد. قیمت خاکشیر در ابتدای سال 97 نسبت به ابتداری سال 96 افزایش چشمگیری داشته. به اعتقاد عمده فروشان شاید دلیل افزایش قیمت نزدیک بودن به ماه مبارک رمضان باشد زیرا مصرف خاکشیر در شبهای ماه رمضان باعت می شود که آب در دانه های خاکشیر جذب شده و در طول روز احساس تشنگی کمتری داشته باشیم.
از نظر کشاورزان دلیل افزایش قیمت خاکشیر در این فصل از سال عدم بارندگی مناسب پاییز 96 می باشد. کشاورزان بنا به تجربه می گویند اگر پاییز بارندگی نباشد اگر چه در بهار سال بعد باران مناسبی داشته باشیم برخی گیاهان نظیر خاکشیر به موقعه جوانه نزده و رشد نخواهند کرد.
عوامل بسیاری در تعیین قیمت روز خاکشیر در بازار وجود دارد که شما هم می تواند نظرات خود را از طریق تلگرام یا ایمیل به ما ارسال کنید تا در سایت قرار دهیم

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خاکشیر با کیفیت و ارزان در فروشگاه خاکشیر گل زرین همدان

مرکز خرید خاکشیر در تهران با قیمت ارزان

مرکز خرید خاکشیر در تهران به صورت خرید اینترنتی از فروشگاه گل زرین همدان. مرکز …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }