ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر اعلا / قیمت روز خرید فروش خاکشیر سورت اعلا

قیمت روز خرید فروش خاکشیر سورت اعلا

قیمت روز خاکشیر سورت اعلا در حال حاضر در عمده فروشی ها بین 35000 تا 45000 تومان است. اما چگونه می توان از قیمت روز خرید فروش خاکشیر سرت اعلای همدان مطلع شد؟ خاکشیر اعلای درجه 1 را از کجا می توان تهیه کرد؟ بازار گیاهن دارویی هم مانند سایر بازارها این روزها دارای نوسانات شدید قیمتی است به نحوی که نمی توان مبلغی را بعنوان قیمت فروش اعلام کرد.

فروش خاکشیر سورت اعلا بصورت محدود

اما مشکل اصلی در تعیین قیمت خاکشیر ترس از فروش در عمده فروشان است. بدلیل خشکسالی 97 و وضعیت بد مزارع عمده فروشها و تجار بسیار محتاطانه اقدام به فروش می کنند. و فقط به مشتریان قدیمی خود و بصورت محدود عرضه می کنند در حالی که این عمل خود باعث افزایش قیمت بیشتر در بازار می شود.

قیمت فروش خاکشیر سورت

قیمت روز خاکشیر سورت

قیمت روز خاکشیر در سال 98 و در ابتدای سال نسبت به ابتدای سال قبل افزایشی حدود 100% را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت خاکشیر اعلای همدان در عمده فروشی های تهران و مشهد و تبریز و شیراز و بطور کلی شهرهای پر مصرف خاکشیر بین 45000 تا 50000 تومان معامله می شود. و قیمت خاکشیر درجه 2 و سه بسته به کیفیت آن بین 32000 تا 40000 در حال داد و ستد است.

این درحالی است که قیمت خاکشیر اعلا و درجه یک و همچنین درجه دو و سه در همدان که مرکز اصلی خاکشیر ایران است ارزان تر است

قیمت روز خاکشیر

قیمت روز خاکشیر درجه یک در همدان

همانطور که میدانید خاکشیر همدان بهترین نوع خاکشیر ایرانی است. بنابراین طبیعی است که کمی گران تر از محصول سایر نقاط کشور باشد. ولی اگر خاکشیر همدان را بصورت مستقیم از همدان خرید کنید بسیار بصرفه تر است. در حال حاضر قیمت خاکشیر همدان بصورت عمده فروشی حدود 40000 تومان است. اما سعی کنید از مراکز و فروشگاه های معتبر خرید کنید که بجای محصول درجه یک محصول درجه دو و سه به شما نفروشند.

قیمت روز خاکشیر سورت همدان

مراکز معتبر خرید و فروش خاکشیر سورت اعلا

شرکت بازرگانی و تولیدی گل زرین با سابقه طولانی در تولید و خرید و فروش خاکشیر و رازیانه همدان و همچنین تخم شربتی ریز و درشت با ارسال نمونه رایگان در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

 

قیمت روز هر کیلو خاکشیر

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

محل فروش خاکشیر

قیمت خاکشیر امروز با کیفیت اعلا در بازار خرید و فروش

قیمت خاکشیر امروز در بازار های خرید و فروش چند است؟ ارزان ترین قیمت خاکشیر …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }