ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر همدان / قیمت عمده فروشی خاکشیر زرین همدان

قیمت عمده فروشی خاکشیر زرین همدان

قیمت عمده فروشی خاکشیر ایرانی در بازارهای همدان در شهریور 97 چند است؟ بهترین خاکشیر ایرانی در همدان تولید می شود و قیمت عمده خاکشیر همدان  معمولا در بازار همدان تعیین می شود. خاکشیر همدان از نظر ظاهری تفاوت های با دیگر محصولات دارد.1- این خاکشیر دارای دانه های زرین و با رنگ طلایی است و دانه های سبز و کال ندارد و 2- عاری از خاک و دیگر ناخالصی هاست3-از نظر طعم و مزه نیز خوشمزه تر از دیگر محصولات است قیمت این خاکشیر در حال حاضر حدود 28 تا 30 هزار تومان است.هر چند قیمت عمده خاکشیر با قیمت جزیی آن اندکی متفاوت است. ما سعی میکنیم به تناسب فصل یا زمان افزایش یا کاهش قیمت عمده خاکشیر درسایت خود اطلاع رسانی کنیم.

شما دوستان نیز برای اطلاع همه روزه از قیمت خاکشیر با ما همراه باشید.

قیمت عمده فروشی خاکشیر زرین همدان

برگرفته از خاکشیر گل زرین

قیمت عمده فروشی خاکشیر

این مرکز خرید و فروش خاکشیر در ابتدا فقط با خاکشیر خود را معرفی کرد .و در ادامه و با تثبیت جایگاه خود در این زمینه و کسب موفیت لازم در جلب توجه و رضایت مشتریان و تقاضای آنان برای برخی گیاهان دارویی دیگر به گیاه رازیانه و قدومه و نیز نخود روی آورد که به پاس فعالیت های مشتری مدارانه عوامل فروش در این زمینه نیز در پی کسب موفقیت و رضایت انها هستیم. و در ادامه نیز با توجه به افزایش ظرفیت فعالیت خود و صد البته تقاضای مشتریان شاید وارد برخی گیاهان دارویی دیگر نیز بشویم. البته که همچنان با توجه به ظرفیت های بی نظیر استان همدان بیشترین تمرکز ما روی گیاه خاکشیر است.

قیمت عمده فروشی خاکشیر

کارشناسان شرکت خاگشیر گل زرین همه روزه آماده پاخسگویی به تماس های شما عزیزان درباره قیمت انواع خاکشیر، رازیانه، تخم شربتی و همچنین مشاوره در مورد انواع این گیاهان دارویی هستند.

افتخار ماست که با تماس بگیرید حتی اگر قصد خرید از شرکت گل زرین را ندارید ما آماده مشاوره رایگان با شما هستیم
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز فروش خاکشیر

مراکز فروش خاکشیر همدان در بازار روز

مراکز فروش خاکشیر همدان با قیمت ارزان در بازار. مراکز فروش خاکشیر ارزان قیمت در …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }