ایران خاکشیر
خانه / رازیانه ایرانی / قیمت فروش رازیانه ایرانی در بازار عمده

قیمت فروش رازیانه ایرانی در بازار عمده

قیمت فروش رازیانه ایرانی در بازار عمده فروشهای همدان چند است؟ بهترین قیمت فروش رازیانه ایرانی از کدام استان کشور برداشت می شود و قیمت فروش رازیانه سبز و درجه یک در بازار عمده فروش ها و خرده فروش ها چند است؟

قیمت فروش رازیانه ایرانی در بازار عمده فروشهای همدان چند است؟

محل تولید بهترین رازیانه ایرانی

بهترین رازیانه ایرانی و در واقع بهترین رازیانه آسیا رازیانه همدان است. رازیانه سبر و درجه یک همدان دارای عطر و بوی بسیار خوب و خواص فراوانی است. رازیانه همدان هم برای عرق رازیانه و هم برای روغن رازیانه بهترین نوع رازیانه است. اگر به کار عمده فروشی گیاهان دارویی اشتغال دارید خوب میدانید که رازیانه وارداتی که معمولا از هند و پاکستان وارد می شود کیفیت بسیار پایینی دارد و از نظر رنگ سفید است و عطر و بویی ندارد.

محل تولید بهترین رازیانه ایرانی

قیمت فروش رازیانه همدان

رازیانه همدان به دلیل کیفیت برتر نسبت به تمام محصولات موجود در بازار از نظر قیمتی کمی گران تر از رازیانه وارداتی و رازیانه سایر استان های کشور است. استان همدان از نظر تعدد و میزان گیاهان دارویی جزوه استان های مطرح کشور است. در تولید رازیانه مقام اول را دارد و 95% رازیانه ایران در همدان تولید می شود. همچنین حدود 45% گشنیز کشور محصول همدان است. و کمتر کسی است که در بازار خرید و فروش گیاهان دارویی باشد و شهر خاکشیر اعلا همدان را نشنیده باشد.

قیمت امروز رازیانه سبز همدان

قیمت امروز رازیانه سبز همدان

قیمت رازیانه سبز و سورت کامل همدان در سال 98 حدودا کیلویی 2،000 تومان نسبت به سال 97 گران تر شده است که دلیل اصلی آن کمبود موجودی رازیانه در بازار و طولانی بودن زمان تا برداشت محصول جدید است.

قیمت فروش رازیانه

در پایان یادآوری می کنیم که به دلیل نوسانات روزانه قیمتی برای دریافت قیمت روز محصولات شرکت گل زرین (خاکشیر همدان، رازیانه سبز همدان و تخم شربتی ) و همچنین مشاوره رایگان درباره خرید و فروش و یا کاشت گیاهان دارویی با همکاران ما تماس بگیرید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت جهانی رازیانه

قیمت جهانی رازیانه

قیمت جهانی رازیانه دربازار چند است؟ قیمت جهانی رازیانه برای صادرات به چه صورتی است؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }