ایران خاکشیر
خانه / خاکشیر همدان / مرکز اصلی پخش خاکشیر همدان

مرکز اصلی پخش خاکشیر همدان

بهترین مرکز پخش خاکشیر ایران مربوط به کدام استان کشور است؟ مرکز پخش خاکشیر عمده ایران کجاست؟ می خواهید بدانید که آیا مرکز پخش خاکشیر  مرغوب وعالی ایران خاکشیر همدان است؟ این نوع خاکشیر کاملا ارگانیک بوده و بصورت خودرو در کوه ها و دشت ها و زمین های کشت نشده رشد می کند و بدون استفاده از ذره ای کود و سم محصول برداشت شده و سپس خاکشیر را با استفاده از دستگاه بوجاری پاک می کنند و به بازار عرضه می کنند گروه خاکشیر زرین گل مستقر در همدان است و محصول را بصورت به حال خود از کشاورز خریداری کرده و پس از پاک کردن محصول از ناخالصی ها آن را به سراسر کشور ارسال می نماید.

مرکز پخش خاکشیر
مرکز پخش خاکشیر

 

 مرکز پخش خاکشیر در کبودراهنگ

فعال ترین افراد مشغول در حوزه خاکشیر در استان همدان در شهرستان کبودراهنگ مشغول فعالیت هستند. از این رو این افراد به جمع آوری خاکشیر موجود در صحراها و مزارع شهرستان و در مرحله دوم در سطح استان می نمایند. فعالان حوزه خرید و فروش خاکشیر پا را فراتر نهاده و در کل کشور خاکشیرهای با کیفیت و مرغوب را فروشندگان جمع آوری میکنند. وبعد از پاکسازی برخی محصولات دارای ناخالصی با دستگاههای مخصوص آنها را بسته بندی می کنند. در مرحله اخر بسته میزان سفارش های فروش یا خرید از کل کشور و حتی برخی کشورهای خارجی بسته ها را جهت ارسال آماده میکنند.

مرکز پخش خاکشیر

 

پخش خاکشیر مرغوب

مرکز پخش خاکشیر همکاران ما انواع خدمات را با توجه به سلیقه و درخواست مشتری درباره خاکشیر و کیفیت آن  و نیز بسته بندی ان و حتی نحوه ارسال یا دریافت آن ارائه می دهند. نهایت تلاش ما رضایتمندی مشتریانمان است. در تایید و ضمانت خاکشیرهای ارگانیکمان خریدار مختار است خاکشیرهای خریداری شده را به مراکز آزمایشی برده و ازکیفیت و طبیعی و ارگانیک بودن محصول اطمینان حاصل نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز فروش خاکشیر

مراکز فروش خاکشیر همدان در بازار روز

مراکز فروش خاکشیر همدان با قیمت ارزان در بازار. مراکز فروش خاکشیر ارزان قیمت در …

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }