ایران خاکشیر
خانه / دسته‌بندی نشده / نمایندگی فروش خاکشیر پاکسازی کبد چرب

نمایندگی فروش خاکشیر پاکسازی کبد چرب

نمایندگی فروش خاکشیر در اصفهان، تهران، خراسان، البرز، همدان و سراسر ایران را چگونه می توان پیدا کرد؟ امروز با افرایش روزافزون تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی برای خرید بسیاری از کالاها می توان براحتی کالای مورد نیاز خود را مستقیم از تولید کننده خریداری کرد. در این میان بازار تجارت انترنتی گیاهان دارویی از جمله خاکشیر، رازیانه، تخم شربتی و… نیز پابه پای سایر کالاها پیش رفته است. برای مشاوره و تهیه این گیاهان دارویی شما عزیزان می توانید از سراسر کشور با کارشناسان شرکت گل زرین تماس بگیرید.

کبد چرب

کبد چرب

کبد چرب که به تجمع چربی و التهاب کبد گفته می شود به دلیل کم تحرکی، استرس، آب خوردن بین غذا، مصرف زیاد غذا های فست فودی، مصرف الکل و … ایجاد می شود. بنابراین می توان با اصلاح رژیم غذایی و رعایت برخی نکات از این بیماری پیشگیری کرد.

کبد دارای طبیعت گرم و تر است. بنابر این به هر دلیل که کبد سرد شود باعث اختلال در کارایی کبد شده و باعث انباشت چربی در کبد می شود پس بهتر است مصرف خوراکی های سرد مثل ماست، دوغ، خیار، کدو و … را محدود کنیم.

نحوه مصرف خاکشیر برای کبد چرب

خاکشیر از بهترین گیاهان دارویی برای بهبود کب چرب است. برای این منظور مقداری خاکشیر را با ترنجبین مخلوط کنید. این ترکیب بهترین درمان طبع سودا و بلغم است و نرم کننده مزاج صفرا و سودا می باشد باعث افزایش رطوبت بدن می شود.

و همچنین می توانید خاکشیر را با آب پنیر میل کنید. که برای باز کردن مسیرهای کبدی و درمان سودا و صفرا مناسب است.

استفاده از  ملین ها مانند خاکشیر، اسفرزه، انواع بارهنگ، تخم ریحان، تخم شربتی، بالنگو، شیر خشت و ترنجبین برای پاکسازی سموم کبدی بسیار مفید است.

توجه داشته باشید که استفاده از داروهای گیاهی حتما باید با تجویز پزشک باشد و در پاکسازی کبد با خاکشیر و ترنجبین به خصوص برای صفراوی مزاجها بایستی با احتیاط مصرف شود، این ترکیب از دو ماده با طبیعت گرم و تر تشکیل شده و چون کبد را سریع پاکسازی میکند، در غلبه با گرمی یک بیرون ریزی ایجاد میکند که تحمل آن برای یک بیمار صفراوی سخت است.

نمایندگی فروش خاکشیر در سراسر کشور

نمایندگی فروش خاکشیر پاکسازی کبد چرب

گروه گیاهان دارویی گل زرین این افتخار را دارد که در کمترین زمان کالای درخواستی شما عزیزان در سراسر کشور را ارسال نمایند.

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید و توجه کنید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مرتضی کمندی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09188196029
شماره تلفن ثابت:08135226190
پست الکترونیکی: kamandi110@gmail.com

مطلب پیشنهادی

https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/02209de1beb5d3e98e45e862f80db49a20175997-720p.mp4ویدیو  

دیدگاهتان را بنویسید

خاکشیر گل زرین }